Polskie płatności Shopify

Platforma Shopify cieszy się ogromną popularnością na całym świecie. Blisko 600 tysięcy firm korzysta z tego rozwiązania. Pomimo sporego zainteresowania silnikiem Shopify na polskim rynku, ilość wdrożeń w Polsce jest relatywnie niska. Główną przyczyną takiego stanu rzeczy był brak integracji z polskimi bramkami płatności.

Problemu nie było jeżeli ktoś sprzedawał na rynki Europy Zachodniej czy USA. Jeżeli ktoś chciał sprzedawać natomiast produkty dla klientów w Polsce, rezygnował zazwyczaj z wyboru Shopify ze względu na brak możliwości dostarczenia klientowi wygodnego modelu płatności. W odróżnieniu np. od rynku niemieckiego (gdzie większość płatności w e-commerce dokonuje się za pośrednictwem paypal), polscy użytkownicy największym zaufaniem darzą znanych na polskim rynku dostawców płatności – Dotpay, PayU, Paylane, Tpay, Przelewy24 czy Ecard.

Na forach internetowych, oficjalnym supporcie czy facebookowym kanale Shopify od lat pojawiały się prośby o przygotowanie integracji na polski rynek. Odpowiedzi zazwyczaj wyglądały w ten sposób:

  • nie ma wdrożenia na Polskę, bo za mało ludzi w Polsce korzysta z naszego rozwiązania 🙂
  • mamy to w planach, ale nie wiemy kiedy będzie.

Polskie płatności Shopify – dostępne rozwiązania

Z pomocą przyszedł polski operator płatności – firma Paylane z Gdańska. Paylane jest znane na polskim rynku z dużej innowacyjności – m.in. jako pierwsza bramka płatnicza wdrożyła możliwość płatności Apple Pay. Od tej pory klienci w Polsce mogą płacić za zakupy w sklepach Shopify w następujący sposób:

  • przelewy ze wszystkich największych banków – m.in. mBank (mTransfer), Bank Pekao, BPH, Alior, BZ WBK, ING, Inteligo, Getin Bank, Credit Agricole, Millenium, Deutsche Bank, IdeaBank
  • Apple Pay (świetne rozwiązanie jeśli duża część Twoich klientów kupuje w kanale mobile)
  • Paypal
  • Sofort Banking
  • karty płatnicze Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro
  • i wiele innych

Póki co integracja nie jest dostępna bezpośrednio w panelu administracyjnym Shopify i trzeba przeprowadzić ją ręcznie.Rejestrując konto w serwisie PayLane powołaj się na nas, dla naszych klientów PayLane przygotowało preferencyjne warunki. Jeżeli jesteś zainteresowany wdrożeniem polskich płatności w swoim sklepie Shopify napisz do nas na adres hello@wecanfly.pl

 

`