Dzielimy się wiedzą
o Shopify i ecommerce

Na tym blogu dzielimy się wiedzą o tym, jak prowadzić i rozwijać sklepy internetowe oparte o rozwiązanie Shopify. Bez względu na to, czy dopiero zaczynasz swoją przygodę z e-commerce, czy jesteś już zaprawiony w bojach.

Klaviyo dla Shopify: Kompletny przewodnik zwiększania przychodów z email marketingu [2025]

Wyobraź sobie, że Twój sklep internetowy generuje dodatkowe 25-30% przychodów bez zwiększania budżetu reklamowego. Brzmi jak marketingowa utopia? A jednak dokładnie takie rezultaty osiągają sklepy Shopify, które zdecydowały się na pełne wdrożenie Klaviyo.

Shopify Summer Editions 2024 – Co nowego w Shopify

Najnowsze wydanie Shopify Editions za nami – sprawdź najciekawsze funkcjonalności, które pojawiły lub pojawią się niebawem w platformie.

Shopify News, czyli co warto wiedzieć o nowościach na początku roku 2024?

To, że Shopify ciągle rozwija swoją technologię wiedzą wszyscy, którzy chociaż częściowo działają w tym obszarze. W perspektywie tak dynamicznych zmian szczególnie ważne jest bycie na bieżąco, dlatego przychodzimy z krótkim podsumowaniem tego na co warto zwrócić uwagę. Oto nasz przegląd nowości, które zainteresują zarówno Merchantów jak i samych developerów zajmujących się Shopify!

Koszty prowadzenia sklepu na Shopify – grudzień 2023

Jak wyglądają realne koszty prowadzenia sklepu na Shopify w Polsce? Jakie inne aspekty musisz wziąć pod uwagę, rozpoczynając pracę z agencją Shopify? Dziś chcielibyśmy odpowiedzieć na te kwestie z nieco innej strony – bardziej obrazowej.

Checkout Extensibility – wyjaśniamy nowy checkout Shopify

14 sierpnia 2023 Shopify wygasiło wsparcie dla Shopify Scripts i Checkout Liquid, czyli narzędzi umożliwiających merchantom Shopify Plus modyfikowanie domyślnego sposobu działania checkoutu. Shopify Scripts zostały zastąpione przez Shopify Functions, a plik checkout.liquid przez całkowicie nowy zestaw narzędzi, jakim jest Shopify Checkout Extensibility.

Dlaczego 9 na 10 e-commerce upada

Według różnych źródeł 80 do 90% nowych e-commerce’ów kończy działalność w ciągu pierwszych kilku miesięcy od jej rozpoczęcia. Nie jest to specyfiką jedynie branży e-commerce – podobnie wyglądają statystyki dla wszystkich nowych przedsiębiorstw. Powszechnie wiadomo, że prowadzenie biznesu jest trudne, wymaga odpowiedniej wiedzy, doświadczenia, przygotowania, czasu i zasobów finansowych.

Rozszerz możliwości swojego sklepu i twórz zaawansowane kampanie sprzedażowe w Shopify

‍Jeśli korzystasz z platformy Shopify, możesz w prosty sposób tworzyć promocje w swoim sklepie internetowym przy użyciu dostępnych narzędzi. Jeśli jednak chcesz postawić na bardziej zaawansowane kampanie sprzedażowe, z pomocą przyjdzie edytor skryptów. Jak wykorzystać jego potencjał? Sprawdźmy!

Jak poprawić SEO sklepu na Shopify? 9 najlepszych aplikacji

W sklepie internetowym SEO odgrywa kluczową rolę – zadbanie o właściwą optymalizację strony pozwala osiągnąć lepsze wyniki w wyszukiwarce, a co za tym idzie, przyciągnąć wartościowy ruch na stronę i zyskać przewagę nad konkurencją. Z jakich aplikacji warto skorzystać? Sprawdźcie.

Typy subskrypcji w e-commerce

Subskrypcje w e-commerce to jeden z trendów, który zostanie z nami na dłużej i być może za sprawą zmian Google w podejściu do ciasteczek zostanie z nami na dłużej. Subskrypcja w e-commerce kojarzy Ci się tylko z uzupełnianiem zapasów często używanych produktów? Poznaj wszystkie modele subskrypcji i zastanów się czy nie jest to rozwiązanie, które warto wdrożyć w Twoim ecommerce.

Zalety i wady pozycjonowania sklepu na Shopify

Pozycjonowanie strony ma wpływ na jej widoczność w wynikach wyszukiwania. Dzisiaj w przypadku sklepów online jest to niezwykle ważne, ponieważ niezależnie od tego, co się sprzedaje, konkurencja jest ogromna. Dbając o pozycjonowanie sklepu na Shopify jednocześnie zwiększamy ruch na stronie, dzięki czemu możemy osiągnąć lepsze wyniki sprzedażowe. Co warto wiedzieć na temat pozycjonowania sklepów na platformie Shopify? Jakie są zalety, a jakie wady takich działań? Wyjaśniamy.

Zacznijmy od rozmowy

Idealnym pierwszym krokiem będzie krótka rozmowa, w trakcie której opowiesz nam przed jakim wyzwaniem stoisz.

WYŚLIJ ZAPYTANIE